luni, 31 decembrie 2012

Primele religii - Odon Vallet

Nu poti spune nici in ultima zi a anului : "aceasta este ultima carte cumparata in anul X",  eu cel putin m-am inselat crezand ca "Antologia viitorului"  din colectia ANTICIPATIA , coordonata de Max Brockman - a 208-a cumparata in 2012 - este cea din urma din acest an, caci nu mai intentionam sa intru in librarie ... Dar Iulia mi-a daruit volumul "Primele religii" in 31 decembrie, si momentan, cartea de pe urma a anului este aceasta incursiune in trecutul credintelor religioase ale omului, aparuta in colectia ENCICLOPEDICA, din seria Colectiile Cotidianul. Dintre paragrafele care imi atrag luarea aminte, pomenesc "Nevoia de jertfe", Ape lustrale", "Muntele fermecat", "Cicluri fertile". Imi voi petrece cateva zeci de minute din putinele ramase din anul 2012 cu aceasta carte daruita mie de fetita mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu